سویل جونمسویل جونم، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
اراز جونماراز جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

منیم نازلی ملکلریم

۱۳۹۶/۶/۲۴

1396/6/24 0:05
نویسنده : مامانی
56 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشق مامان و بابا
ارازی امروز صبح بابایی رفتین گارکاه و جاهای دیگه منم با دخترم رفتیم تورو ثبت نام امادگی کنیم تا شما بیاین بریم لباس مدرسه ی ابجی رو بخریم نمی دونم چرا ولی هر سال با سویل دعوای مانتو داریم چون هیچ وقت از سایزش راضی نیست
خلاصه بعد از ظهر اقا بابا اومد و چون من خونه کار داشتم سه تایی رفتین پارک امیر کبیر و اونجا با چند تا از دوستات و ابجیت فوتبال بازی کردین (به گفته ی اراز سویل اصلا دروازه بان خوبی نبود)
با بابا که رفته بودین بیرون یدونه اسپینر و توپ خریده بودین
عزیزان دلم امروزتان هم این گونه گذشت
برایتان فردایی بهتر ارزو می کنم






ارازی این روز ها خیلی درگیر گیم تو گوشی هستی وقتی بازی می ونی خیلی هیجان زده میشی مخصوصا وقتی گل میزنی



سمت چپ خلاقیت سویل جونمه که قاب سادش رو به این شکل در اورده سمت راست هم قابی که از بیرون خریدیم



عکس دوتا عشقم با اقا باباشون البته اراز زیاد مشخص نیست



عزیز دلم این کاردستی شما هست که خیلی با ذوق و عشق درست کردی همش می گفتی بندازم هوا پرواز می کنه؟🙃🙃



فوتبالیست من
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)